Forums Seks en Seksualiteit Wanneer ga je met iemand naar bed?
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    4 Posts

In films wachten vrouwen altijd tot na een bepaald aantal dates voordat ze met iemand het nest induiken. Nu heb ik een hele leuke vent ontmoet en we zijn op 2 dates geweest. We praten ook veel via chat en whatsapp en bellen soms wel uren met elkaar. Ik denk dat we nu zo’n 3 maanden contact hebben. Omdat we ver uit elkaar wonen hebben we elkaar dus nog niet zoveel gezien.

Volgende week heb ik weer een date met hem. Is het nou wel of geen goed idee om het bed in te duiken? Ik wil hem niet wegjagen of de toekomstige relatie verpesten door dat te snel te doen. Maar voor mijn gevoel kennen we elkaar al zo goed, doordat we zoveel met elkaar praten. En ik voel echt wel wat voor hem.

Wat denken jullie?

CarinaCarina
    1 Posts

Ik denk dat het helemaal afhankelijk is van hoe jij/jullie je erbij voelen. Ik had 3 dates in één week (het is maar net hoe het loopt hé ;-)). dus na een week was het raak. Maarja, het voelde dan ook zo goed. Nog steeds na ruim 2,5 jaar. We zeiden wel vaak in het begin: laten we rustig aan doen, niet te overhaast, niets kapot maken door te snel te veel bij elkaar te zijn. Wij woonden in dezelfde stad. Maar al snel maakte het niet meer uit en waren we elke dag bij de een of de ander.

Films als voorbeeld gebruiken is misschien niet zo handig, de meeste romcoms lopen goed af in de laatste 5 minuten van de film, hoe slecht het daarvoor ook ging… hoe snel ze ook zijn gegaan… hoe lang ze ook hebben gewacht…

Mijn lief en ik praten overal over, meteen vanaf het begin al, dat is dus wat ik zou doen. Praten, weten wat de ander denkt en hoe hij erin staat. Niet zelf gaan bedenken wat hij er waarschijnlijk wel van vindt. Daar heb ik ervaring mee… Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nu in een relatie zit waarin ik mij vrij voel te zeggen wat ik denk en er ook naar te vragen, dat is dus in een eerdere relatie ook anders geweest.

ik hoop dat je hier wat aan hebt :-) succes!

Xaviera
    21 Posts

Volgens mij moet je je van films weinig aantrekken. Jij weet het beste waar je je prettig bij voelt. Als hij een asshole blijkt te zijn die daar een of ander archaïsch oordeel op plakt, dan zegt dat niks over jou.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.