Forums Familie en gezin Ik heb geen ouders meer, maar toch gelukkig 1 berichten aan het bekijken (van in totaal 1) Auteur Berichten juni 17, 2014 om 12:41 pm #5100 silviadh 22 Posts Als je nog ouders hebt, dan denk je dat het heel erg is om ze te verliezen. Dat een leven zonder ouders het meest vreselijke is wat je kan overkomen. En ja, natuurlijk stond mijn leven na het overlijden van mijn moeder en later na het overlijden van mijn vader behoorlijk op zijn kop. Toch heeft dit verdriet mij sterker, luchtiger en inventiever gemaakt. Zo heb ik met R, mijn grote liefde, een fantastische relatie. Ik heb een hechte band met mijn schoonfamilie, de leukste vriendinnen en een afwisselend leven. Ja, ik ben simpelweg gelukkig. Ook al staat mijn leven vandaag weer heel even op zijn kop, omdat naaste familie afgelopen nacht onverwacht in het ziekenhuis is opgenomen. Maar met de sterkte wensen van collega’s, vriendinnen en wat extra koppen koffie na een nacht zonder slaap kan ik er weer tegenaan. Geluk zit ‘m wat mij betreft in waardevolle relaties! 1 berichten aan het bekijken (van in totaal 1) Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.