Forums Liefde en Relaties Ik hou online nog meer van jou
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    20 Posts

Ontspannen, vrij, soms zelfs schaamteloos flirten we er online lekker op los. Een uitdagende pose is zo gemaakt met een selfie en hartjes worden gedeeld met onbekende mensen. Gelukkig heb ik een partner die uitspattingen, uitspraken via social media met een korrel zout neemt. Maar ik kan me zo voorstellen dat relaties door openlijke liefdesverklaringen op het spel komen te staan. Wat mij aan het denken zette. Onlangs beweerde een man binnen 21 dagen van mij te houden. Wellicht lief of aardig bedoeld en toch stoort het me. Online, ik hou zo snel van jou. Benieuwd naar jullie ervaringen en hoe ga je hiermee om? Negeren? Blocken? Flirt je mee? Zet jij je relatie op het spel voor een op het oog leuke ontmoeting via het web?

Xaviera
    17 Posts

Ik vind willekeurig online flirten zoooooo 1998 :) Ik negeer het meestal, tenzij het me echt te hard irriteert - dan vermaak ik me ermee door eindeloos bijdehand te doen.

Als beide willen flirten vind ik trouwens dat ze dat gewoon moeten doen- maar unsollicited vind ik het echt annoying as hell.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.