Forums Gezondheid en je Lijf Beauty food. Eet jij jezelf al mooier?
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    20 Posts

Ik hou niet van diëten, maar wel van een stralende huid en een fit lichaam. Nu hoor en lees ik allerlei positieve verhalen over Beauty Foods. Zo schijnt alfalfa voor dik, glanzend haar te zorgen. Spinazie en pompoenpitten helpen in de strijd tegen huidveroudering. En appelciderazijn is een must in de beauty detox keuken. Kortom, ik ben overstag gegaan en haal sinds een week de nodige beauty food tips via de site van ‘Hollywood diëtiste’ Kimberly Snyder. Zin of onzin vraag ik me af en toe af. Wat vinden jullie?

Meh, ik denk dat je met ‘gewoon gezond’ ook al een heel eind komt. Gewoon mijn dagelijkse portie groente en fruit en vooral niet te moeilijk doen.

Xaviera
    16 Posts

Eens met suzanne. Ik probeer gezond en lekker te eten en alleen “super foods” als ik iets lekker vind.

Wat overigens niet wegneemt dat je bepaalde voeding wel in kunt zetten voor bepaalde kwaaltjes (zoals mint goed is voor maag- en darmproblemen). Maar dat heeft niet direct met “gezond” te maken, maar meer met common sense in general :)

20 Posts

Niet te moeilijk doen ben ik ook een voorstander van Suzanne. Recepten met een blender sla ik daarom al over. Appelciderazijn inmiddels wel aangeschaft en eens hoor dat dagelijkse groente en fruit wat mij betreft nog altijd de basis zijn voor een gezond lijf.

Mint inzetten voor maag- en darmproblemen is nieuw voor mij. Ga ‘m onthouden! Dat moet mijn gezonde verstand kunnen … het onthouden. Dank je voor je tip Xaviera.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.