Forums Mind en Psyche The best things in life aren't things. Nieuwe mindset 1 berichten aan het bekijken (van in totaal 1) Auteur Berichten juni 16, 2014 om 4:34 pm #5093 silviadh 22 Posts ‘Waarom blijf je altijd nieuwe dingen opzoeken, zowel qua werk als privĂ©?’ vroeg iemand me laatst. Goeie vraag! Omdat ik me graag wil ontwikkelen en graag laat zien wat ik in me heb. Ook ben ik betrokken en lever graag een bijdrage op de werkvloer, maar ook binnen de maatschappij. Ik realiseer me dat ik het eigenlijk niet rustiger wil hebben. Dat besef alleen al zorgt voor een nieuwe mindset. Kortom, zojuist nog gauw even een weekendje weg geboekt naar Texel. Uitwaaien, shoppen, strand, zee en uit eten. Tel daar nog eens de onvergetelijke gesprekken en later dierbare herinneringen bij op. The best things in life aren’t things. Niet is zo waar als dit! Wat onderneem jij om je psyche vrolijk en fit te houden? 1 berichten aan het bekijken (van in totaal 1) Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.